Tuesday 14 June 2016

MISI MENGHULUR BANTUAN


Salam semua,

Tadi tengok instagram Dato Alif Terlajak Laris. Dia telah dan sedang menjalankan misi bantuan kepada orang ramai, 200 org katanya nak dicarinya nak dibantunya. Seronok lah siapa yang terpilih, tapi yg lebih penting bukan seronok tapi syukur. Syukur lah sgt2 ada org bantu. Hanya org yang susah shj tau macam mn syukurnya kena bantu. Lega dan lapang.

Misi saya pun sama :). Saya ingin membantu siapa2 yang bermasalah untuk menguruskan jualan, stok dan akaun perniagaan masing2. Tapi tak terhad beberapa orang. Saya tahu ramai yg pening kepala tu hihi. Saya akan bantu anda merekod Jualan dan Stok anda yang berlambak2 tu.



Jika anda baca misi ini disini. Cuba taip kat Whatsapp tu MISI send ke 0128208006.
Saya ada HARGA SPECIAL untuk anda sempena bulan yang Mulia ini. Emm sampai bulan ne jer kot hihi. Tawaran ne saya hanya buat disini. Tiada di web dan FB page. So kalu anda baca dan bertindak, saya tahu anda baca tawaran ini dan datang dari blog ini.

Meh taip code ini >>>  MISI send 0128208006

Salam Ramadhan Kareem




New SEO software tool


Powered by Blogger.





Total Pageviews